Гаранция за Продуктите в Нектейн

Гаранция за продуктите в Нектейн.

ГАРАНЦИЯ ЗА УРЕДИТЕ В НЕКТЕЙН.

Нашите технологични продукти за грижа за кожата на лицето, грижа за обезкосмяването по цялото тяло и всеки наш продукт свързан със здравето и красотата предлаган в Нектейн, с основна производствена марка Anlan има стандартно ЕДНА ГОДИНА ГАРАНЦИЯ! Всеки уред разполага с набор от документи (сертификати) и е одобрен от световната здравна организация FDA.

1 година гаранция от момента на получаването на уреда. Ако в периода от 1 година възникнат някакви проблеми относно функционалността на уред, трябва да се свържете с нас. Внимателно ще обсъдим възникналите проблеми и възможността за разрешаването им от разстояние. В противен случай ще поискаме от вас да ни върнете уреда, за да премине през технически преглед и отстраняване на проблема. Ако този проблем не може да се отстрани ще заменим уреда с нов.

След изтичането на едногодишната гаранция може да върнете уреда си към нас за рециклиране. Щом го получим може да закупите друг с до 10% намаление.

Включени допълнителни гаранции след покупка:

Гаранция 30 дни от момента на получаването, която включва следното: Ако уреда е бил за подарък, или за вас, но не е бил разпечатан, не е бил пипан и използван и по никакъв начин не е нарушена опаковката му, може да го върнете и да ви върнем парите.

Гаранция 3 дни от момента на получаването включва следното: Ако установите, че уреда има дефект, не е това, което сте поръчали, или не работи - може да го върнете в рамките на 3 дни. В този случай имате изключителното право на 2 опции - (1) връщане на парите, (2) или замяна на уреда с друг от същия вид. След като възстановим сумата ви (в рамките на 48 часа) може да направите нова поръчка на съвсем друг уред по желание.

Забележка: От съображения за санитарна сигурност при получаване на уреда си от куриер или в офис имате право САМО да го погледнете на момента за съответствие. Не може да го разпечатвате, вадите от кутията и пипате. Поради тази причина 3 дневната гаранция от получаване важи с пълна сила. След като сте насаме с уреда може да го прегледате и изпробвате на спокойствие.

Забележка: При връщане на уред винаги при получаване от нас той подлежи на стриктна проверка против измами.

ВАЖНО:

1. Ще получите издадена гаранционна карта от Нектейн с прикрепена касова бележка - същите, доказващи правотата на покупката - за Вас и за Нас.

2. Ние отговорно пазим цялата информация от процеса на поръчка (чрез онлайн магазина, Имейл, Телефон, Гаранционна карта) до получаването на вашия уред и след това, за да можем да гарантираме вашата покупка и автентичността на гаранцията.

Нашите продукти са изпитани във времето за качество и професионалност. Но както във всеки физически продукт и при нас може да възникнат проблеми, макар те да са сведени до минимум чрез прецизното си изпълнение.

Какво е важното в тази гаранция и как се процедира с продуктите по време на тази гаранция?

Във всеки случай незабавно след установяване на проблема с вашия уред трябва да ни пишете в ЧАТ формата в началото на сайта. Тя е активна 24/7 и веднага може да се свържете с компетентен служител на Нектейн.

Освен обсъждане на проблема по телефон, имейл, или чат форма с въпроси по ефективността и работата на даден уред, може да поискаме следното:

Заснимане ни няколко снимки и кратко видео, след като срещнете проблем с уреда, за да бъде предадено на нашия отдел, за да се вземе решение в рамките на 24 часа, след като получим подробна информация.

Обикновено не е необходимо да връщате уреда обратно при нас, ако нашият отдел може да разбере проблема чрез предоставени снимки и видеоклипове - дистанционно решаване на проблема.

В противен случай връщате дефектното устройство (не причинено от човешка повреда - изтървано, умишлено счупено и др.), за повторна проверка и ако установим, че това устройство е повредено поради нашата работа и технология, ние ще го заменим безплатно с ново, ако устройството е в гаранционен срок и не може да бъде поправено.

Стандартно стъпки:

  1. При необходимост: Изпратете ни подробни снимки и заснемете видео за проблема, който срещате на имейл necteyn.bg@gmail.com за България. Към тази информация прикачете, банково извлечение за плащането (ако е платено онлайн) на продукта, когато сте го купували, или само гаранционна карта с касовия бон.
  2. Ние ще прегледаме информацията и ако тя съвпада с гаранционния период ще придвижим информацията до инженерния екип за преглеждане и установяване на проблема.
  3. Ако проблема е лесно разрешим в момента ще ви споделим стъпките, които да извършите върху устройството си.
  4. Ако проблема не подлежи на дистанционно разрешаване ще получите инструкции за връщането на продукта до нас, за да го прегледаме и оправим, след това ще ви го върнем по обратния ред - безплатно.
  5. Ако продукта не подлежи на ремонт, ще получите чисто нов с безплатна доставка до офис Еконт/Спиди, който е възможно да изискаме, ако не намерим съответствие с нашите данни от поръчката ви назад във времето, или искате промяна на офиса. При всички случаи ще изискаме потвърждение на адреса ви.

Срокът за изпълнение на т.4 и т.5 може да отнеме до 10 работни дни.

СЛЕД ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ.

След като изтече едногодишната гаранция на наш уред и вече той не подлежи на ремонт или замяна с нов, може да се консултирате с нас за следното:

1. Мога ли да върна уред към вас независимо от състоянието му, след като му е изтекла едногодишната гаранция?

- Може да върнете вашия уред, като по този начин ще се възползвате от процент намаление при следващата си поръчка независимо от типа уред, който желаете да поръчате. 

2. Мога ли да се консултирам с вас след едногодишната гаранция?

- Може да се консултирате с нас по всички въпроси свързани с вашия уред, дори и да е изтекла едногодишната гаранция и обслужване на клиенти. Нектейн в винаги до вас.

ГАРАНЦИЯ ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ.

1. Уреда, който съм избрал/а ще разреши ли моят проблем, както е описано в описанието?

- Не можем да гарантираме 100%, че даденият уред, който сте си избрали ще излекува, или ще се справи с вашия проблем. Всяка кожа и всеки проблем са различни и различни по степен на сериозност. Можем да гарантираме, че с използването на наш уред ще постигнете много по-добри резултати от други подобни и значително ще подобрите възтановяването, заздравяването и красотата си в изключително високи проценти в домашни условия. Имайте предвид, че този вид устройства не са медицинска апаратура, която е в болнично заведение. Технологиите в тях са медицински издържани и доказали се в дерматологията и действат според описанията по отделно за всеки продукт. В случая устройствата се пренасят в домашни условия за улеснение на хората в дерматологичната област.

Нашите уреди не са медицински апарати, на които трябва да се подложите с направление от доктор-специалист, освен с изричното обсъждане с вашият лекар. В някои случаи за ваш проблем, може да се налага консултация с лекар и процедура в лекарско заведение, преди да използвате наш уред. Нашите професионални козметични уреди покриват стандарти за подобряване и разрешаване на даден проблем в домашни условия, който не е диагностициран като такъв, който трябва се лекува в болница.

2. Взех си уред от вас, но той не покри всичките ми очаквания и искам да го върна!

- Не може да върнете вече използван уред. Не може да се преопакова, не може да се препродаде на друг човек. Това не е дреха, която да се пробва и да се върне. Нектейн спазва стриктно здравни мерки и противодейства на разпространяването на различни бактерии и вируси от човек на човек, чрез наш уред. Може да се консултирате с нас по всеки въпрос, за да ви споделим информация, която ви интересува, за да изкарате максималното действие на наш уред, който сте закупили. Може също максимално да го дезинфекцирате и да го предложите на свои познати интересуващи се от такъв вид домашни грижи с уреди.

necteyn.bg