Гаранция и следгаранционно обслужване в Нектейн!

Гаранция за Продуктите в Нектейн

Гаранция за продуктите в Нектейн.

ГАРАНЦИЯ ЗА УРЕДИТЕ В НЕКТЕЙН.

Нашите технологични продукти за грижа за кожата на лицето, грижа за обезкосмяването по цялото тяло и всеки наш продукт свързан със здравето и красотата предлаган в Нектейн, с основна производствена марка Anlan има ЕДНА ГОДИНА ГАРАНЦИЯ! 

ВАЖНО:

1. Книжката (общо ръководство), която се намира в кутията на уреда е и гаранционна карта. Всеки уред разполага с таква индивидуална книжка.

2. При получаване на продукт чрез куриерска фирма (Еконт, Спиди) запазете отговорно издадената товарителница, касова бележка. Тази товарителница е доказателство (вид касов бон), че сте закупили продукт от нас, чрез която да се гарантира от кога е започнала едногодишната гаранция за вашия уред и от кой и кога е закупен уреда. В случая да се гарантира, че е от нас.

3. Ние също отговорно пазим цялата информация от процеса на поръчка (чрез онлайн магазина, Имейл, Телефон) до получаването на вашия уред, за да можем да гарантираме вашата покупка и автентичността на гаранцията.

Нашите продукти са изпитани във времето за качество и професионалност. Но както във всеки физически продукт и при нас може да възникнат проблеми, макар те да са сведени до минимум чрез прецизното си изпълнение.

Какво е важното в тази гаранция и как се процедира с продуктите по време на тази гаранция?

Заснемете ни няколко снимки и кратко видео, след като срещнете проблем с продукта и нашият инженер ще покаже решение в рамките на 24 часа, след като получи подробна информация.

Обикновено не е необходимо да връщате продукта обратно в нашата фабрика, ако нашият инженер може да разбере проблема чрез предоставени снимки и видеоклипове.

В противен случай върнете дефектното устройство (не причинено от човешка повреда - изтървано, умишлено счупено и др.)  в нашата фабрика за повторна проверка и ако установим, че това устройство е повредено поради нашата работа и технология, ние ще го заменим безплатно с ново, ако устройството е в гаранционен срок и оригиналното устройство не може да бъде поправено.

Стъпки:

  1. Изпратете ни подробни снимки и заснемете видео за проблема, който срещате на имейл necteyn.bg@gmail.com за България. Към тази информация прикачете, банково извлечение за плащането на продукта, когато сте го купували и документ от куриерския пакет при получаване.
  2. Ние ще прегледаме информацията и ако тя съвпада с гаранционния период ще придвижим информацията до инженерния екип за преглеждане и установяване на проблема.
  3. Ако проблема е лесно разрешим в момента ще ви споделим стъпките, които да извършите върху устройството си.
  4. Ако проблема не подлежи на дистанционно разрешаване ще получите инструкции за връщането на продукта до нашата фабрика за да го прегледаме и оправим, след това ще ви го върнем по обратния ред - безплатно.
  5. Ако продукта не подлежи на ремонт, ще получите чисто нов с безплатна доставка до вашият адрес, който е възможно да изискаме, ако не намерим съответствие с нашите данни от поръчката ви назад във времето. При всички случаи ще изискаме потвърждение на адреса ви.

Срокът за изпълнение на т.4 и т.5 може да отнеме до 30 работни дни.

СЛЕД ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ.

След като изтече едногодишната гаранция на наш уред и вече той не подлежи на ремонт или замяна с нов, може да се консултирате с нас за следното:

1. Мога ли да върна разваления уред към вас, след като му е изтекла едногодишната гаранция?

- Може да върнете вашия уред, като по този начин ще се възползвате от процент намаление при следващата си поръчка независимо от типа уред, които желаете да поръчате.

2. Мога ли да се консултирам с вас след едногодишната гаранция?

- Може да се консултирате с нас по всички въпроси свързани с вашия уред, дори и да е изтекла едногодишната гаранция и обслужване на клиенти.

ГАРАНЦИЯ ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ.

1. Уреда, който съм съм избрал/а ще разреши ли моят проблем, както е описано в описанието?

- Не можем да гарантираме 100%, че даденият уред, който сте си избрали ще излекува, или ще се справи с вашия проблем. Всяка кожа и всеки проблем са различни и различни по степен на сериозност. Можем да гарантираме, че с използването на наш уред ще постигнете много по-добри резултати от други подобни и значително ще подобрите възтановяването, заздравяването и красотата си в изключително високи проценти в домашни условия. Нашите уреди не са медицински апарати, на които трябва да се подложите с направление от доктор-специалист. В някои случаи за ваш проблем, може да се налага консултация с лекар и процедура в лекарско заведение. Нашите професионални козметични уреди покриват стандарти за подобряване и разрешаване на даден проблем в домашни условия, който не е диагностициран като такъв, който трябва се лекува в болница.

2. Взех си уред от вас, но той не покри всичките ми очаквания и искам да го върна!

- Не може да върнете вече използван уред, защото той вече не може да се използва от друг човек. Не може да се преопакова, не може да се препродаде на друг клиент. Това не е дреха, която да се пробва и да се върне. Нектейн спазва стриктно здравни мерки и противодейства за разпространяването на различни бактерии и вируси от човек на човек, чрез наш уред. Може да се консултирате с нас по всеки въпрос, за да ви споделим информация, която ви интересува, за да изкарате максималното действие на наш уред.

Приятно прекарване в онлайн магазин за красота Нектейн. Ще се радваме да сме част от вашата красота! necteyn.bg