Гаранция за Продуктите в Нектейн

Гаранция за продуктите в Нектейн.

ГАРАНЦИЯ ЗА УРЕДИТЕ В НЕКТЕЙН.

Нашите технологични продукти за грижа за кожата на лицето, грижа за обезкосмяването по цялото тяло и всеки наш продукт свързан със здравето и красотата предлаган в Нектейн, с основна производствена марка Anlan има стандартно ЕДНА ГОДИНА ГАРАНЦИЯ! 

ЗАБЕЛЖКА:

Гаранция 30 дни от момента на получаването, която включва следното: Ако уреда е бил за подарък, или общо не е бил разпечатан, не е бил използван и по никакъв начин не е нарушена опаковката му, може да го върнете и да ви върнем парите.

Гаранция 3 дни от момента на получаването включва следното: Ако установите, че уреда има дефект, не е това, което сте поръчали, или не работи - може да го върнете незабавно. В този случай имате право на 2 опции - връщане на парите, или замяна на уреда с друг от същия вид.

ВАЖНО:

1. Книжката (общо ръководство), която се намира в кутията на уреда е и производствена гаранционна карта, неразделна от уреда. Всеки уред разполага с такава индивидуална книжка. Ще получите и допълнително издадена българска гаранционна карта от Нектейн.

2. Ние отговорно пазим цялата информация от процеса на поръчка (чрез онлайн магазина, Имейл, Телефон) до получаването на вашия уред, за да можем да гарантираме вашата покупка и автентичността на гаранцията.

Нашите продукти са изпитани във времето за качество и професионалност. Но както във всеки физически продукт и при нас може да възникнат проблеми, макар те да са сведени до минимум чрез прецизното си изпълнение.

Какво е важното в тази гаранция и как се процедира с продуктите по време на тази гаранция?

Освен обсъждане по телефон, имейл, или чат форма с въпроси по ефективността и работата на даден уред, може да поискаме следното:

Заснимане ни няколко снимки и кратко видео, след като срещнете проблем с уреда, за да бъде предадено на нашия отдел, за да се вземе решение в рамките на 24 часа, след като получи подробна информация.

Обикновено не е необходимо да връщате уреда обратно при нас, ако нашият отдел може да разбере проблема чрез предоставени снимки и видеоклипове.

В противен случай върнете дефектното устройство (не причинено от човешка повреда - изтървано, умишлено счупено и др.), за повторна проверка и ако установим, че това устройство е повредено поради нашата работа и технология, ние ще го заменим безплатно с ново, ако устройството е в гаранционен срок и оригиналното устройство не може да бъде поправено.

Стъпки:

  1. Изпратете ни подробни снимки и заснемете видео за проблема, който срещате на имейл necteyn.bg@gmail.com за България. Към тази информация прикачете, банково извлечение за плащането (ако е платено онлайн) на продукта, когато сте го купували и гаранционна карта с касовия бон.
  2. Ние ще прегледаме информацията и ако тя съвпада с гаранционния период ще придвижим информацията до инженерния екип за преглеждане и установяване на проблема.
  3. Ако проблема е лесно разрешим в момента ще ви споделим стъпките, които да извършите върху устройството си.
  4. Ако проблема не подлежи на дистанционно разрешаване ще получите инструкции за връщането на продукта до нас, за да го прегледаме и оправим, след това ще ви го върнем по обратния ред - безплатно.
  5. Ако продукта не подлежи на ремонт, ще получите чисто нов с безплатна доставка до ваш адрес на офис Еконт/Спиди, който е възможно да изискаме, ако не намерим съответствие с нашите данни от поръчката ви назад във времето. При всички случаи ще изискаме потвърждение на адреса ви.

Срокът за изпълнение на т.4 и т.5 може да отнеме до 30 работни дни.

СЛЕД ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ.

След като изтече едногодишната гаранция на наш уред и вече той не подлежи на ремонт или замяна с нов, може да се консултирате с нас за следното:

1. Мога ли да върна разваления уред към вас, след като му е изтекла едногодишната гаранция?

- Може да върнете вашия уред, като по този начин ще се възползвате от процент намаление при следващата си поръчка независимо от типа уред, който желаете да поръчате. 

2. Мога ли да се консултирам с вас след едногодишната гаранция?

- Може да се консултирате с нас по всички въпроси свързани с вашия уред, дори и да е изтекла едногодишната гаранция и обслужване на клиенти.

ГАРАНЦИЯ ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ.

1. Уреда, който съм избрал/а ще разреши ли моят проблем, както е описано в описанието?

- Не можем да гарантираме 100%, че даденият уред, който сте си избрали ще излекува, или ще се справи с вашия проблем. Всяка кожа и всеки проблем са различни и различни по степен на сериозност. Можем да гарантираме, че с използването на наш уред ще постигнете много по-добри резултати от други подобни и значително ще подобрите възтановяването, заздравяването и красотата си в изключително високи проценти в домашни условия.

Нашите уреди не са медицински апарати, на които трябва да се подложите с направление от доктор-специалист. В някои случаи за ваш проблем, може да се налага консултация с лекар и процедура в лекарско заведение, преди да използвате наш уред. Нашите професионални козметични уреди покриват стандарти за подобряване и разрешаване на даден проблем в домашни условия, който не е диагностициран като такъв, който трябва се лекува в болница.

2. Взех си уред от вас, но той не покри всичките ми очаквания и искам да го върна!

- Не може да върнете вече използван уред, защото той вече не може да се използва от друг човек. Не може да се преопакова, не може да се препродаде на друг клиент. Това не е дреха, която да се пробва и да се върне. Нектейн спазва стриктно здравни мерки и противодейства за разпространяването на различни бактерии и вируси от човек на човек, чрез наш уред. Може да се консултирате с нас по всеки въпрос, за да ви споделим информация, която ви интересува, за да изкарате максималното действие на наш уред, който сте закупили.

Приятно прекарване в онлайн магазин за красота Нектейн. Ще се радваме да сме част от вашата красота! necteyn.bg